Pagina's

zondag 14 augustus 2011

Eerste blogbericht: Rhinestone Starterskit

Afgelopen donderdag ben ik samen met mijn moeder naar de knotsgekke scrapdagen geweest in Den Bosch. Via Twitter had ik kaartjes gewonnen, Creabest bedankt! Omdat ik vakantie had zijn we die kant gezellig op gegaan.

Uiteraard waren er weer heel veel mooie spullen en heb ik natuurlijk weer veel te veel gekocht. Maar goed er is toch maar 2 keer per jaar een knotsgekke scrapdag ;-). Onder mijn aankopen ook de Rhinestone Starterskit voor de Silhouette (gekocht bij Creabest). Ik wilde deze kit al een tijdje aanschaffen, maar heb gewacht tot de beurs. Met de Silhouette snij je sjablonen en vervolgens maak je met de benodigheden uit de kit een strijksjabloon. Dit kun je vervolgens ergens op strijken.

Ik kan niet wachten er mee aan de gang te gaan. Maar goed dat we vandaag echt knutselweer hebben, kan ik er mooi mee aan de slag! Het resultaat ga ik natuurlijk laten zien.

Groetjes Gerda

2 opmerkingen:

  1. Hoi Gerda, Leuk dat je reageerde op mijn bericht op hyves!! Wat ontzettend gaaf dat je een blog bent begonnen.... pas maar op... het is best verslavend!! Ben benieuwd naar je creaties.... ik blijf je volgen!
    Liefs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen