Pagina's

zaterdag 31 december 2011

Welkom Juulz


Hoi, hoi
De laatste dag van het jaar. Ik heb de afgelopen week nog wat leuke dingen in elkaar gezet. Die wil ik nog graag even met jullie delen.

Afgelopen donderdagochtend (1.43) is het zoontje van goede vrienden van ons geboren Juulz Silver. Omdat we wisten dat het een jongetje zou worden had ik de kaart en het tasje al zo goed als klaar, maar goed ik moest het nog even afmaken met de naam.

Voor het kaartje heb ik wederom de layout van Merit en Annemarie gebruikt. De stempel is van Marianne design. De bloemen, parel hartje, lint en pareltjes zijn van Wild orchid kraft.


Het krafttasje heb ik gekocht bij Creabest. Voor het tasje heb ik bijna de zelfde materialen gebruikt als voor kaart. Ik heb hier een kanten hart en label van magnolia toegevoegd. Van het tasje heb ik een klein kraamtasje gemaakt, met twee luiertjes, een fles Zwitsal, een spuugdoekje, een blauw badeendje en een rompertje met zijn naam (gelijk aan die je hier eerder op de blog zag voor Milan).


Voordat ik het vergeet:
Op 6 en 7 januari viert Creabest hun twee jarig bestaan van de winkel in Ommen. Om dit te vieren worden er leuke make en takes georganiseerd in de winkel!

Tenslotte wil ik jullie een goed, gezond en creatief 2012 wensen. Een hele fijne jaarwisseling en tot snel!

Groetjes Gerda

1 opmerking:

  1. wat een schattige kaart en het kadotasje is ook super leuk! prettige jaarwisseling en een goed en gezond 2012!

    hugs, laura

    BeantwoordenVerwijderen