Pagina's

zondag 1 januari 2012

Gelukkig nieuwjaar


Hey hoi,

Een nieuw jaar, met hier het eerst bericht op mijn blog! Ik heb hier al een aantal keer foto's laten zien van mijn Smashbook. Nu was ik laatst op YouTube aan het kijken bij de fimpjes van Wild Orchid. Toen kwam ik een voorbeeld tegen van iemand die haar Smashbook had versierd aan de buitenkant. Ik denk dat kan ik ook wel eens doen. Dan kan ik alle spulletjes die ik graag gebruik aan de buitenkant doen, zodat ik die ook kan 'bewaren' bij m'n boek.


De stempel is uiteraard van Magnolia en is ingekleurd met copics. De kleuren die in gebruikt heb zijn:
Haar/schoenen: E71, E74, E77
Jurk: R81, R83, R85
Lucht: BG10
Gezicht: E000, E00, E02, E95
Gras: YG03
Sokken: C000, C00, C01


 Het design papier is van Maja design. Verder heb ik uiteraard veel bloemen gebruikt van Wild Orchid kraft. Verder heb ik gebruikt: stanzen van magnolia, plakparels, stempels van Tim Holtz en Eline's huis, knopjes van Eline's huis, kant van de markt.

Ik ben erg blij met het resultaat. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groetjes Gerda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten