Pagina's

dinsdag 24 januari 2012

Labels

Goedeavond,
Afgelopen weekend heb ik even de tijd genomen om te knutselen. Even heerlijk ontspannen!! Ik kreeg dit weekend mij bestelde heat tool van Tim Holtz binnen, samen met de labels van Ranger. Onlangs had ik al wel stains en distress poeder gekocht, maar zonder heat tool gaat het wat lastig :-). Ik kon niet wachten er mee aan de slag te gaan.

Dit roze/beige label heb ik gemaakt met de stains worn lipstick en pumice stone. Eerst heb ik met doorzichte distress poeder de stempel love van magnolia gestemeld. Daarna ben ik met de stains er overheen gegaan. Vervolgens heb ik de love stempel nogmaals gebruikt met bruine inkt. De zijkanten zijn met de zelfde inkt bewerkt. De stempel links is met distress poeder gemaakt en is een stempel van TIm Holtz. Het lint, het kantje en de grote roos heb ik ook eerst met de worn lipstick bewerkt. De mooie krul in het lint kwam 'per ongeluk'. Ik wilde het laten drogen met de heat tool, door de warmte krulde het lint op.

Dit blauw groene label heb ik gemaakt met de stains: broken china en peeled paint. Eerst heb ik de eerste laag aangebracht en gedroogt. vervolgens heb ik het label opnieuw nat gemaakt met de mini mister. Toen heb ik een aantal 'stippen' gemaakt. Vervolgens heb ik het label met spulletjes van Tim Holtz en Wild orchid kraft versierd. 

Dit laatste label heb ik eerst bewerkt met 'pumice stone'. Daarna heb ik het gedroogd. Vervolgens heb ik met de verschillende kleuren die hier boven ook zijn genoemd 'stippen' gemaakt. Nadat ik het label weer heb gedroogt heb ik een stempel van different colors gebruikt over het gehele label.

Nu ik druk met de studie bezig ben is het maken van deze labels wel een welkome afwisseling. En ze zijn snel te maken. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groetjes Gerda

2 opmerkingen:

  1. Wat een toffe labels, ze zien er geweldig uit!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW, die labels zien er fantastisch uit! Het zijn ware kunstwerkjes, stuk voor stuk! Knap gedaan hoor!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen