Pagina's

dinsdag 7 februari 2012

Sterkte


Goedeavond,
Het werd wel weer tijd voor een berichtje op mijn blog. Afgelopen weekend heb ik mijn verjaardag gevierd en van mijn man en ouders heb ik mooie knutselspullen gekregen waaronder een stempelset en tissuetape van Tim Holtz. Daar moest ik natuurlijk zondag meteen iets mee gaan doen.

Ik heb op twee labels de tissue tape laag voor laag geplakt. Vervolgens ben ik er met een stain overheen gegaan. Daarna heb ik met embossingpoeder de klok van Tim Holtz op het label gemaakt. Daarna heb ik de labels versierd met bloemen van Wild orchid kraft en spullen van tja... Tim Holtz.

De kaart heb ik gemaakt voor een collega. Ze heeft vorige week gehoord dat haar moeder kanker heeft. Ze gaan een onzekere moeilijke tijd te gemoet. Ik wil met het kaartje een hart onder de riem steken.

Nog een fijne dinsdag avond!

Groetjes Gerda

1 opmerking:

  1. Wat een schitterende kaart! Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Je bent weer lekker verwend met hobbyspullen lees ik. Geniet ervan en ik ben benieuwd naar je nieuwe creaties!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen