Pagina's

woensdag 8 februari 2012

Tim Holtz maar dan anders


Vorig weekend ben ik aan de slag gegaan met dit schilderijtje. Ik heb deze stans op mijn verjaardag kadoo gekregen van mijn man, maar ik moest hem van te voren even 'testen' ;-). 


Ik heb eerst het linnen voor het doek op maat geknipt. Vervolgens heb ik een blaadje gehaald uit het blok van MME. Deze twee heb ik samen op het doek gemaakt. Vervolgens heb ik het kant erop gemaakt. Daarna kon het versieren beginnen. Met spullen van mijn favorieten Wild Orchid Kraft en Tim Holtz heb ik schilderijtje vervolgens afgemaakt. Wat een mooie spullen hebben ze toch gemaakt!!


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden.

Groetjes Gerda

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Gerda! Ik vind hem erg goed gelukt!
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Gerda, wat een PRACHTIG kunstwerk heb je gemaakt! I LOVE everything about it! Great job!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit mooi gestyled. heel chique en alles past zo mooi bij elkaar.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen