Pagina's

woensdag 28 september 2011

Kippen


Goedemorgen!
Vandaag een verjaardagskaartje die ik voor mijn 'zusje' (wordt volgende week 28) heb gemaakt. Ze heeft samen met haar vriend een aantal kippen en is daar altijd druk mee bezig. Deze stempel van Penny Black vond ik sowieso al leuk, maar voor haar verjaardagskaart is hij natuurlijk perfect!


Voor de kaart heb ik papier van Magnolia en de tekststempel 'Happy Birthday' gebruikt. Daarnaast heb ik kant, lint, bloemen, filmlint van Tim Holtz en de pearlenpen gebruikt. Omdat ik het afdrukje een tijdje geleden al had ingekleurd weet ik de kleurnummers van de copics niet meer.

Een hele fijne dag!

Groetjes Gerda

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke kaart weer. Heerlijk in roze. Mooie papiercombinatie en wat een geweldig leuke stempel.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterend kaartje!

    groetjes, laura
    (http://laurascreativemoments.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen