Pagina's

vrijdag 30 september 2011

Smashbook!!


Tada... hier zijn twee pagina's uit mijn smashbook!!

Ik vond het wel even spannend om er mee te gaan beginnen omdat ik nog al perfectionistisch ben en alles netjes wil doen. Het zal er nog vrij 'gecontroleerd' uit waarschijnlijk, maar het zal vast gemakkelijker worden... hahaha.

In het Smash book waarin ik nu bezig ben wil ik allemaal herinneringen van vroeger tot nu doen. Ik heb een aantal schoenendozen met speciale kaartjes, entreekaartjes, briefjes aan mijn moeder, enz.

Op de bovenste foto heb ik foto's van onze bruiloft gebruikt. Op de onderste foto heb ik een folder en een foto uit een folder geplakt. In de folder staat een foto van mij toen ik een jaar of 10 was en op de uitgeknipte folder sta ik samen met een collega.


Hopelijk vinden jullie het leuk om te zien wat je kunt doen met een Smash book!

Ik ben op het moment verkouden, dus ik ga zo denk ik maar eens onder de wol... ondanks het mooie weer willen mijn moeder en ik morgen toch nog even naar het Creaweekend in Hardenberg (moet natuurlijk goed uitgerust zijn ;-))

Groetjes Gerda

2 opmerkingen:

  1. Wat een super gaaf idee is dit!!! Lijkt me heel leuk om te doen. Veel plezier morgen! =)

    Hugs, Laura
    (http://www.laurascreativemoments.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super leuk uit. Nu nog oefenen in het niet oerfectionistisch doen!!!! Hi hi

    Groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen