Pagina's

donderdag 22 september 2011

Smash book




Onlangs zag ik dit bovenstaande filmpje bij Nicole Verkooijen op de blog. Ik had er persoonlijk nog nooit van gehoord, maar nadat ik het filmpje had bekeken was ik wel meteen heel enthousiast. Ik ben altijd al wel bezig geweest met boekjes bijhouden met knippen, plakken, verhaaltjes schrijven e.d. En nu is er een boek voor!!! Helaas ging mijn enthousiastme over in teleurstelling, want hij was op dat moment alleen nog maar in Amerika te koop.

Ik heb om internet rond gekeken en uiteindelijk heb ik vorige week bij K&company in Amerika mijn sweet pink smash book besteld met wat toebehoren. Ik ben zo nieuwsgierig!! Ik weet niet hoe snel een levering hier kan zijn, maar ik kan niet wachten tot het er is.

Het Smash book is overigens sinds (heel) kort ook in Nederland te koop bij scrapbookdepot. Het ging hier zo snel dat ze binnen een halve dag uitverkocht was. Ik hier stiekem nog een bestelling geplaatst voor nog wat toebehoren.

Het is nog even wachten, maar hopelijk wordt dit beloont.

Groetjes Gerda

1 opmerking:

  1. Hoi Gerda,
    Ik wil ook een smash book bestellen bij K&Company. Hoe lang heeft de levering bij jou ongeveer geduurd?
    Groetjes,
    Hermanda

    BeantwoordenVerwijderen