Pagina's

donderdag 8 september 2011

Eline's winterhuis

Vandaag geen kaartje, maar een 'scrap'creatie met de GEWELDIGE stof van Eline's winterhuis.

Zoals ik zondag al vertelde, was ik afgelopen zaterdag bij creabest in Ommen. Ik kwam er toen achter dat ze sinds kort ook de nieuwe stoffen hebben van Eline's (winter)huis. Ik kon me natuurlijk niet inhouden en heb meteen 2 van de 3 stof soorten gekocht.

En het kwam wel goed uit dat ze deze stoffen hadden, want een collega van mij wilde een Ipad hoes met bordeaux rood er in. Rode stoffen genoeg thuis, maar geen bordeax rood. In de lap stof 'let it snow' zit o.a. de rode kleur... dus gisteren druk aan de slag met deze stoffen.

Gisteren kreeg ik ook mijn bestelling van Cottontrends binnen. Eindelijk heb ik er tijd voor genomen labels te ontwerpen en deze te bestellen. Ik wilde dit eigelijk al bijna een jaar, maar goed... Ik heb nu een mooie roze labels met naam. Kan ik mijn stoffen creaties labelen. Ik vind het super stoer lijken!!
Nu op naar het volgende... een eigen stempel (met naam) ontwerpen voor op de kaartjes.

Groetjes Gerda

4 opmerkingen:

  1. hoi gerda, ik kom via via bij je blog terecht, welkom in blogland ! hele leuke dingen maak je, ik heb me dan maar meteen volger gemaakt, dus ik kom vast en zeker nog wel een keertje bij je langs,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Gerda,
    ik vind je spulletjes in stof héél mooi! Ook je kaartjes zijn tof. Ik zie dat je nieuw bent en ik ga je dan ook volgen want nieuwe mensen zien is altijd leuk en zo kunnen we bij elkaar wat ideetjes opdoen!
    Tot gauw
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lukt momenteel niet om me als volger aan te melden maar ik blijf proberen!
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gerda,
    Gefeliciteerd met het winnen van de Candy!!
    Ik ga hem zo snel mogelijk voor je op de post doen!!
    Veel liefs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen