Pagina's

zondag 18 september 2011

Naamsticker


Onlangs hebben we het huis laten verfen. Hierbij hebben we meteen de oude luxeflex voor de voordeur weggehaald. Ondanks dat we hier al vier jaar wonen, hadden we nog geen naambordje.

Voor de Silhouette heb je 'Frosted Vinyl' (Creabest - Frosted Vinyl). Het geeft het zelfde effect als melkglas. Omdat de voordeur nog heel kaal was vond ik het leuk om met de Silhouette een naamsticker te maken.

Na een middagje ontwerpen is bovenstaande het resultaat. Ik ben er super trots op!!


Ik had inmiddels al nieuwe folie besteld bij Creabest, maar ik was er nog niet aan toe gekomen om er mee aan de slag te gaan. De bedoeling was eigelijk het keukenraam helemaal te voorzien van folie (onderzijde), maar doordat ik de folie verkeerd om in de Silhouette heb gedaan (dom,dom,dom) heb ik het eerst bij het ene raam gehouden.

Ik heb het ontwerp van de voordeur aangehouden om het één geheel te laten lijken. De tekst op het keukenraam is te vinden in de Silhouette shop. Deze week maar nieuw vinyl bestellen zodat ik het keukenraam kan af maken.

Een prettige (knutsel)zondag!!

Groetjes Gerda

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi ontwerp, ik heb het zelf op m'n voordeur, met mijn naam en de naam van m'n katten. Ik ben volger geworden van je blog, ziet er goed uit!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey Gerda!!
    Wat ziet dat er leuk uit zeg!!.... Ontzettend leuk ontwerp!
    Liefs, Deb

    BeantwoordenVerwijderen