Pagina's

woensdag 21 september 2011

Verjaardagsenveloppe


Vorige week vrijdag moesten we op verjaardag. Omdat ik de hele dag gewerkt had, had ik geen tijd meer om voor koffietijd 's avonds een kaart in elkaar te knutselen... en ik heb op dit moment ook geen voorraad met kaarten dus er zat niets anders op dan nog 'even' een enveloppe te versieren waar het geld in kon doen.


Ik heb een kant&klaar label gebruikt die ik heb versierd met touw, bloemen, parels en een hanger (Candy van Debbie). De label had ik daarvoor gestempeld met een stempel van different colors. De label heb ik vervolgens op een enveloppe geplakt.

Groetjes Gerda

1 opmerking:

  1. Nou ik vind dat je dat heel creatief hebt opgelost. Leuk hoor die tag zo op de enveloppe.
    En dat gaas onder je bloemetjes staat schitterend.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen