Pagina's

zaterdag 15 oktober 2011

25 jaar getrouwd


Daar ben ik eindelijk weer. De hele week wilde ik nog wel wat plaatsen, maar ik kon me er niet toe zetten wat te maken. Deze kaart had ik al wel klaar maar die moest eerst op de post.

De ouders van Debbie van everythingmadewithlove zijn 23 oktober 25 jaar getrouwd. Het leek Debbie een goed idee te vragen of de blogvolgers een kaartje voor haar ouders wilden maken. Bij deze dus! Gisteren is de kaart op de post gegaan, dus ik doe de aanname dat de kaart is aangekomen vandaag.


De volgende materialen heb ik gebruikt:
Kraft kartstock en papier van Eline's huis.
Daarnaast nog cremekleurig cardstock.
De vlinder is gemaakt uit laatst genoemde en heb ik gesneden met de Silhouette.
Verder heb ik roosjes, parels, brads, gaasjes, parelkettingkje e.d.

Een hele fijne avond!

Groetjes Gerda

1 opmerking:

  1. Nou hier zullen ze wel ontzettend blij mee geweest zijn. Wat heb je deze mooi gemaakt. Schitterend gekleurd, prachtig papier, fraaie bloemen en een heel mooi toepasselijke tekst.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen