Pagina's

zondag 16 oktober 2011

Smashbook klein en groot


Ik heb de afgelopen week dan geen kaartjes gemaakt, maar ik ben wel bezig geweest met mijn Smashbook. Ik had bij scrapbookdepot nog een bestelling staan en die werd deze week geleverd, joepie!

Ik heb nog een roze Smash book gekocht en een mini Smashbook. Op de bovenste foto staat het mini Smashbook (14cm bij 18cm). Ik ga dit boekje gebruiken om al mijn hobby probeersels in te plakken. Als ik iets nieuws wil uitproberen doe ik dat niet eerst op een kaart, maar op een klein stukje restpapier. Deze probeersels liggen nu her en der op mijn bureau. Nu kan ik alles in een boekje bij elkaar plakken.


Het grote Smashbook (20cm bij 26cm) heb ik besteld om er een soort dagboek van te maken. Dingen die ik dagelijks meemaak. Zo ben ik laatst naar het Creaweekend in Hardenberg geweest. Ik heb hiervan nog de kaartjes, bonnetjes, visitekaartjes en een theezakje. Dit heb ik nu op één pagina bij elkaar geplakt.

De foto is gemaakt van de eerste pagina in het Smashbook.
Ik had de kaart nog liggen en vond hem wel er toepasselijk!

Vandaag maar eens lekker aan het knutsellen!
Een hele fijne zondag!!

Groetjes Gerda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten