Pagina's

dinsdag 4 oktober 2011

Kaart a la Studio Pip


De rest van de week hebben we het 's avonds erg druk,
dus nu nog even een kaartje waar ik vandaag mee bezig ben geweest.

Het papier lijkt erg veel op het bekende merk Studio Pip en laat ik dat nu een super merk vinden. Dus toen ik het papier bij de Pipoos zag liggen moest ik het meenemen. Ik heb me voor het kaartje laten inspireren door de blogs van andere bloggers.


Voor de kaart heb ik gebruikt 'Pip' papier, creme kleurig papier en blauw adhesive cardstock van Silhouette. Ea is versierd met bloemetjes, pareltjes en een bedeltje. Het papier is gesneden met de Silhouette.

Weltrusten!

Groetjes Gerda

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje is dit geworden. Leuk dat doorkijkje. Heel mooi gemaakt. En je papier is inderdaad prachtig. Mooie bloemen en vlinder.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Gerda, Je hebt een leuk kaartje gemaakt!
    Ik hoop het voor mijn ouders geheim te houden, dat gaat denk wel lukken, het zijn geen "internet" mensen. En als ik iets nieuws op mijn blog zet laat ik dat altijd even aan mijn moeder zien, geen reden dus om er nog op te kijken. Vingers gekruist, en hopen dat het lukt! Alvast heel erg bedankt voor je kaartje!
    Lieve Groetjes Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pracht van een birthday card! Heel leuk gedaan met dat raampje! Ik ben ook helemaal weg van dat mooie papier!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen