Pagina's

dinsdag 13 december 2011

Fijne feestdagen


Vandaag een doosje/zakje die ik gemaakt heb voor de blog van Creabest. Dit keer had ik in het DT pakket ook designpapier zitten. Het was even zoeken wat ik met dit papier kon, maar ik al snel had ik het idee nog een doosje/zakje te maken. 


Het doosje is gemaakt van kraft cardstock. Daarnaast heb ik adhensive cardstock van Silhouette gebruikt en design papier van Basic grey. De piguïn heb ik gemaakt met cardstock. Helaas heb ik nog niet alle kleuren van het adhensive cardstock, want dat kun je voor het maken van dit soort snijbestanden super gebruiken! Tenslotte is het doosje afgemaakt met een stempel een stukje klitterband om hem dicht te doen. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Fijne dinsdag!

Groetjes Gerda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten