Pagina's

vrijdag 25 november 2011

Kadootje


Eindelijk kan ik het kadootje laten zien!! Tenminste de verpakking van de kadootjes. Ik heb dit bericht zo ingesteld dat mijn moeder het kadootje inmiddels heeft gekregen en natuurlijk wil ik hem ook met jullie delen.


Al een hele tijd geleden had ik houten doosjes gekocht bij Creabest. Zij hadden leuke voorbeelden in de winkel staan en toen dacht ik dat moet ik toch ook kunnen. Uiteindelijk belandden ze in de kast en deed ik er niets mee. Maar als je zo in blogland rond kijkt kom je zoveel inspiratie tegen, dat ik niet kon wachten om voor mijn moeder een kadootje te maken.


Dit is het doosje bekleed met papier dat veel lijkt op het met Pip Studio. Zelf vind ik dit een super merk! Ik heb de eerst het doosje geverfd met roze verf. Vervolgens heb ik met de Silhouette het designpapier om maat gesneden. Vervolgens heb ik dit op het doosje gemaakt en kon het versieren beginnen.


De bloemen zijn van Wild Orchid kraft en de stempels van Eline's huis en Magnolia. De gebruikte stansen zijn van magnolia en crea lynn. Op de achterzijde staat een stempel die ik onlangs heb besteld. Dankzij Marianne wist ik waar ik deze super stempel kon bestellen met mijn eigen naam er op.

In het kadootje voor mijn moeder onder ander een zelfde stempel met haar naam er op. Tevens zitten er nog een stempel in en heb ik allerlei leuke 'versier-spulletjes' in het doosje gestopt, bloemetjes, plakpareltjes, lint. Hopelijk vindt ze het een leuk kadootje...

Een fijne avond nog, wij gaan gezellig de verjaardag vieren!

Groetjes Gerda

4 opmerkingen:

  1. hallo
    vind het een geweldig kado
    dank je wel, kan niet wachten om er mee bezig te gaan
    groetjes mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat is dit mooi geworden. Leuk dat je in blogland zoveel inspriratie hebt opgedaan met dit als resultaat. Als ik een dipoje heb, maakt ik ook altijd een rondje. Maar wat een mooi cadeautje heb je ervan gemaakt. Je zult het maar krijgen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awwww, this altered box is so cute and you did an awesome job!
    ~gerry~

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat ziet er prachtig uit, wat een super leuk idee!

    hugs, laura

    BeantwoordenVerwijderen