Pagina's

woensdag 9 november 2011

Smashbook update


De afgelopen 2 weken heb ik niet veel kaartjes gemaakt, maar ik ben tussendoor nog wel aan het 'smashen' geweest. Ik heb een smashbook voor dingen die me bezig houdt, een soort dagboek zeg maar.


 Op de linkerpagina staat de eerste pagina van mijn smashbook. Hierop heb de achterzijde van de verpakking geplakt die om het smashbook heen zat. Ik heb erbij gezet waarom ik graag het boek wilde hebben.  Op de rechtpagina een collage van woonaccessoires. Ik ben altijd aan het kijken wat ik kan veranderen in huis en bewaar de folders voor inspiratie. Maar dit is toch veel praktischer!! Alles bij elkaar in één boek.


Onlangs heb ik wat nieuwe kleding gekocht. Vaak zitter er wel leuke labels aan die dan in de prullenbak belanden. Ik vond het persoonlijk een leuk idee ze in het Smashbook te plakken.

Op de andere pagina een collage van mijn uitstapje op de creadoe. Natuurlijk met een stukje folder van de Kreadoe en van creabest. Daarnaast heb ik de stanzen gebruikt die ik op de beurs heb gekocht.

Zo heb ik al een aantal pagina's in mijn Smashbook vol geplakt met dingen die me bezig houden. Ik vind het erg ontspannend om gewoon wat dingen bij elkaar te pakken zonder te letten op het feit of het perfect bij elkaar past... en voor een perfectionist als mij is dat best lastig ;-).

Een fijne woensdag!

Groetjes Gerda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten