Pagina's

dinsdag 8 november 2011

Wild orchid craft


Joepie mijn bestelling van wild orchid craft is binnen!!!!

Toen ik laatst op tijdens het creaweekend in Hardenberg bloemetjes kocht vond ik ze eigenlijk wel heel erg duur (€ 5,00 voor 10 bloemtjes van 2 cm). Omdat ik het gebruiken van bloemetje wel mooi vind, wilde ik eigenlijk wel een goedkoper alternatief. Na een beetje speuren in blogland kwam ik er al snel achter dat ik een bij wildorchidcrafts moest gaan kijken.

Ik heb nu een hele berg met bloemetje, plakpareltje, lint en parelhartjes/sterretjes. Voorlopig moet ik hier toch mee verder moeten kunnen ;-).

Ik ga zo snel aan het knutselen, want al die mooie spullen van de Kreadoe en de bloemen van wildorchid moeten toch gebruikt gaan worden...

Groetjes Gerda

1 opmerking:

  1. Denk dat we jou voorlopig niet meer horen.... Wauw, wat een hoop bloemetjes! Ben benieuwd naar je creaties!

    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen