Pagina's

woensdag 16 november 2011

Winterse lantaarn

Ik heb een mooie witte lantaarn in de kamer gezet welke ik gevuld heb met nep sneeuw, een sneeuwpop, wat waxinelichthouders en dennenappels. Ik vond de buitenkant echter wat kaal. Mooie gelegenheid om aan de slag te gaan met het Frosted Vinyl van Silhouette. Echt mijn favoriete Vinyl!!





Ik had voor me zelf al het idee dat er sneeuwvlokken en een landschap aan de buitenkant moesten komen en de tekst winter wonderland. Gelukkig vond ik in de webshop de bijbehorende designs. Deze heb ik om maat van de lantaarn gesneden. Vervolgens heb ik het overtollige materiaal weggehaald. Over het ontwerp heb ik vervolgens het transferpapier gedaan. Tenslotte heb ik vinyl bevestigd op de lantaarn.

Gebruikte materialen van Creabest Scrapbooking:
- Frosted vinyl
- Premium transfer papier

Gebruikte designs van Silhouette

winter_wonderland_C00771_2581 10/26/2010


3_winter_icons_C01212_20509 10/05/2011

Deze week zitten we weer vol met afspraken. Ik zal proberen nog een kaart of wat anders te plaatsen. Bovenstaande lantaarn wilde ik jullie niet onthouden.

Groetjes Gerda

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig idee. En wat mooi gedaan weer. Je bent een echte crea bea. Het vinyl dat je noemt ken ik niet, maar is prachtig.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen