Pagina's

maandag 7 november 2011

Magnolia label


Afgelopen week ben ik bij mijn moeder geweest om haar big shot uit te proberen. Ondanks dat ik al een Silhouette heb, wil(de) ik toch ook graag een bigshot. Er zijn zulke leuke stanzen en je kunt met de Big shot natuurlijk ook embossen... dat lukt de Silhouette niet.


Bij mijn moeder heb ik een aantal dingen gestanst zoals het hartje, de postzegel waarin de Magnolia Stempel zit en het kraft bloemetje. Voor het label heb ik papier van Eline's huis gebruikt. Het label is verder versierd met bloemen en pareltjes. De Magnolia is ingekleurd met de volgende kleuren:
Gezicht: E000, E00, E02, E93
Haar: W3, W5, W7
Jurk: BG93 BG96 BG99

In mijn bericht van gisteren heb je kunnen zien dat ik de big shot inderdaad gekocht heb en ik ben er erg wijs mee. De stanzen die ik op de Krea doe heb gekocht heb ik meteen uitgeprobeerd natuurlijk! Wow ze zijn echt super. Kaartjes met deze stanzen volgen natuurlijk snel.

Een fijne maandag!

Groetjes Gerda

2 opmerkingen:

  1. Hoi Gerda,
    De label ziet er mooi uit! Leuk he, iets nieuws uitproberen :-)
    Bedankt voor je reactie op mijn blog en ook leuk dat je volger bent geworden.
    Jouw weblog ziet er ook mooi uit. Ik kwam bij je omdat ik op zoek was naar de kussens uit het Elines huis boek, die met de postzegels. Die ben ik ook van plan om te gaan maken.

    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie label. Mooi papier gebruikt en wat heb je het afdrukje mooi gekleurd,
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen